Thursday, January 19, 2006

Skor...

Tröstshoppade de härDinSko i fredags. Funderat på de här från have2have men nu är de slut i stl. 37. Det var ju tråkigt för mig, men kanske bättre för plånboken...

Kollat lite på de här finskorna från Haburi, 299kr är inte så farligt dyrt. Men jag vet inte riktigt om de är min stil... Och hur ofta skulle jag ha dem?

De här vinterstövlarna kommer faktiskt från Sparköp - ni vet, den där katalogen man får ibland med diverse småprylar som alltid kostar nåt med 50 öre? Stövlarna kostar 198,50. Oerhört billigt, undrar bara hur kvaliteten är?

2 comments:

Anonymous said...

Oj vad mycket fina skor dom hade! Men de snygga du ville ha finns ju i stl 37! Och så var det ju REA också...skynda & fynda ;). Ska beställa dessa nu när det snöar och är svinkallt http://www.have2have.se/product.asp?product=1735&sub=56&page=1, nästan halva priset.

C said...

Får välkomna dig till min blog majsan, du är den första som lämnar en kommentar så det måste ju nästan firas!

Ja titta nu finns de i 37 igen! Tack för upplysningen :)
Ja man behöver nåt varmt och bra i snön, det var ju bra rea när de var nedsatta så mycket :)