Monday, September 25, 2006

Intresseklubben antecknar...

Ahh... Varit hälsosam idag och promenerat totalt cirka 65 minuter. Uppdelat på två rundor som tog cirka 32-33 minuter vardera. Tänkte bara gå en liten sväng först, men den lilla svängen visade sig gå så fort att gå (hmm...) så jag fortsatte och gick till universitetet :) Fick i mig lite näring och träffade A. Hon surrade mest och jag lyssnade mest ;) Sen var det dags för hemgång. Hade på mig såna där viktmanschetter runt fotlederna, de väger 0,5 kg/styck. Känner på mig att jag kommer att ha träningsvärk i benen imorgon ;)

Nu när jag är hemma är ju frågan om jag kommer att somna när jag ska sätta mig och plugga? Jag hoppas verkligen att jag inte gör det för jag behöver läsa många kapitel i litteraturen nu... Var förkyld hela förra veckan så då orkade jag inte att läsa nånting.

3 comments:

Tobias said...

Hej, det var inte igår. Vad säger du om segern över United då? Nu är vi med i matchen igen! :)

Det är bra att gå och tror faktistk det får motsatt effekt på förmågan att plugga. För mig är det iallafall tvärt om. När jag bara sitter och latar mig somnar jag så fort jag tittar åt böckerna men när jag aktiverat mig lite orkar jag iallafall med 2-3 sidor!

Ska börja kommentera lite bättre. Hadet bra!

Michael said...

Underbart att promenera. Dock gör man det gärna med en vän eller med mp3-spelaren som sällskap.

C said...

tobias: Trodde knappt det var sant att vi vann :) Och CL i tisdags gick ju bra också! Jo det sägs ju att motion är bra för studierna. Men jag vet inte jag... Har knappt läst nåt och tentan är om 11 timmar...

michael: Tycker det är enklare att gå själv, man måste ju prata annars, och det är jobbigt när man är andfådd :) Sen gillar jag att höra ljuden omkring mig, alltså ingen mp3-spelare heller. Bara jag :)