Friday, September 01, 2006

Ojoj

Jösses så fort tiden går då! Inte skrivit något här på nästan en månad... Jag får skylla på att C-uppsatsen tagit all min tid (det har den väl i och för sig också). Men nu är den inskickad till handledaren så om han inte har några invändningar mot den är den klar! Får veta det på måndag.

Vad har hänt sen sist då? Tjaa... Hittade en skänk på Jysk och en byrå+hylla på Ikea. Fast det ser fortfarande lika stökigt ut i mitt rum... Jag har inte haft tid att städa undan det som ska in i skänken...

Ingen ny skärm till datorn har det blivit. Kommer nog inte att bli på ett tag heller. Har tänkt att spara lite pengar och därför bara köpa sånt som jag verkligen behöver. Inte sånt jag bara tänker att jag vill ha. Jag antar att det var därför som jag köpte ett par skor idag(torsdag)... (Men notera den röda prislappen! De var på rea!)

Inte har jag pallrat mig iväg till gymmet än heller...

Såg "Thank you for smoking" på bio i tisdags. Bra film. En komedi som inte är som andra komedier. Den är inte lika förutsägbar som så många andra filmer är idag. Vill tacka sällskapet också, det var en skön och trevlig kväll! :)

Nä, dags att uppsöka sängen nu. Alarmet på mobilen är inställt på 08:30. Blir dock en lugn dag "imorrn". Fika och förmodligen en sväng på stan. Har haft ögonen på en klänning ett tag nu, men vet inte om den är lite för dyr för att jag ska ha råd med den... Jag skulle ju bara köpa sånt jag verkligen behöver... Vi får se hur det blir ;)

2 comments:

Anonymous said...

God morgon! Fina köp, både möbler och skor! Har du nytt nummer? Skicka det till mig i såna fall, så jag inte tappar bort dig! ;) Ha en bra dag, nu ska jag strax bege mig till ännu en roooolig föreläsning.

C said...

Tackar! :) Ja, tänkte försöka börja använda ett lite billigare abonnemang. Har skrivit det nya numret till dig på msn. Hoppas föreläsningen inte var allt för tråkig ;)