Monday, January 15, 2007

Vad är inte sant?

En populär lista som cirkulerar i "bloggosfären", man ska skriva ner fem händelser i sitt liv. Men bara fyra som verkligen hänt. En är alltså helt påhittad. Nu får ni gissa vad av följande som jag har hittat på:

1. Jag har varit inne i samma butik som Mikael Renberg utan att titta på honom en enda gång.

2. En gång var flyget jag skulle åka med överbokat, då valde jag att stanna kvar och ta nästa flyg, för detta fick jag som plåster på såren en resecheck på 300 Euro.

3. Jag har varit på samma fest som Alexander Skarsgård.

4. Jag har bott i samma studentkorridor som en bror till en av Fredrik Ljungbergs kompisar.

5. Jag har varit nära att hälsa på Peter Jihde på stan eftersom jag trodde att jag kände honom.

3 comments:

Michael said...

Får jag ge mig på en vild gissning? I sådana fall säger jag nummer tre. Vet inte varför men de övriga fyra känns just like you ;)

C said...

Haha :) Ska vänta nån dag med att avslöja, och se om nån mer har nån gissning.

Anonymous said...

Jag gissar på nr 2! 3-5 låter bekant på nåt vis, och 1an inte omöjlig... 300 euro låter mycket generöst, därför gissar jag på den.. :)