Sunday, February 18, 2007

Lördag

* Fikade och gick på stan med trevligt sällskap :)

* Mario Matt utklassade alla i herrarnas slalom (VM, Åre). 1,81 sek före tvåan Manfred Moelgg (bror till Manuela Moelgg)! Matts andra åk var vackert att se. "Sittposition" (vet inte om det heter så) och i princip bara benen som rörde sig hela åket!

* Radiohjälpen fick 17 kr av mig. Röstade på Måns (Zelmerlöw, melodifestivalen du vet). Satt och väntade på ett nummer så jag kunde ringa och rösta på André Pops, men det fanns inget sådant... Rätt otroligt ändå, Radiohjälpen fick in nästan 1,4 miljoner kr! (Men om alla som ringde och röstade skulle ringt på deras nummer skulle de fått in 5,2 miljoner!)

* Jag gick inte och la mig tidigt som jag hade tänkt.


Andra bloggar om: , ,

2 comments:

EmmaMaria said...

Jo tack för sällskapet! :) På söndagen blev vi bjudna till våra kusiner, så tiden bara försvann..

C said...

Sånt som händer :)