Friday, March 16, 2007

skor skor skor, överallt en massa skor

Nu har jag hämtat ut skorna i fråga. Jag var rädd att jag skulle behöva skicka tillbaka de på grund av att de var lite stora över fötterna. Men så kom jag på att prova med ett par innersulor. Och då blev det mycket bättre! Så jag har beslutat mig för att behålla dem. :)

Men modellen på Asos webbsida har mycket smalare vader än vad jag har...

Jämför hennes (Bilden är från: Asos):
med mina (Bilden är från: C, "duh"):

Om det nu var nån som var intresserad av mina skoproblem ;)

Skulle det vara någon som funderar på att köpa just den här skomodellen ("Side panel low boot") från Asos och som normalt har problem med att välja mellan svenska storlekar 36 och 37 skulle jag råda dig till att ta storlek UK 3 (motsvarar ungefär en svensk 36:a) i detta fall. Den passar nog bra. Men skyll inte på mig om det mot förmodan skulle bli fel! :)


Andra bloggar om: ,

No comments: