Tuesday, September 04, 2007

Det är ett bra tag sen jag skrev något här, men jag jobbar hela dagarna nu på annan ort än Stockholm så jag har annat att göra än att skriva här ;)

Nåja, jag har i alla fall varit på Kulturhuset nu och sett F1-bilderna. Det var inte så speciella bilder tycker jag, det var väldigt stora format så korten var lite gryniga. Det speciella var väl att fotografen fått tillåtelse att följa med F1-cirkusen i några år.

Får se när nästa uppdatering blir, men förhoppningsvis ska det inte dröja nästan tre månader till...

2 comments:

Michael said...

Det hoppas jag att det inte kommer att göra! Vi pratar ju så sällan numera så det vore kul om man kunde hålla sig uppdaterad via bloggen i alla fall :-)

Hade varit kul att se bilderna för övrigt. Synd att ni stockholmare får allt roligt! :(

Tobias said...

Kul att du är tillbaka, och låt oss inte vänta tre månader till ;)