Monday, July 21, 2008

Snart löning!

Därför har jag under den senaste veckan passat på att göra av med de pengar jag hade kvar sen förra månaden:

* Köpt ny mobil. SonyEricsson Z770i. Har haft den sen i torsdags kväll. Än så länge är jag nöjd (förutom att fotonas kvalitet är ett steg bakåt om man jämför med kameran i min Nokia N73).

* Köpt mitt första "äkta" designerplagg (jag räknar inte klädkedjornas plagg som designerplagg). En klänning av Ida Sjöstedt blev det. Och den var inte så hiskeligt dyr heller som tur var :)

Och på bilden nedan ser ni båda två!


(Kvaliteten på det kortet var inte så bra. Det var förvisso inte så ljust i provrummet, och fotografen var lite ostadig på hand - bättring på den punkten önskas!)


Andra bloggar om: ,

2 comments:

Michael said...

Tjusigt som tusan tjejen!

C said...

Tack! :)