Sunday, November 16, 2008

Kodningsfel...

Haha, så typiskt mig... Jag gick och la mig för att sova, låg i ca 15min och funderade på ditt och datt när jag plötsligt kom på att "koden" i nedanstående inlägg blev fel. Tänkte "måtte ingen hinna läsa mitt inlägg innan i morgon bitti" (när jag tänkte ändra texten). Men låg och grämde mig över misstaget och insåg att jag nog inte skulle kunna somna så fort. Så det var bara att kliva upp och slå igång datorn...


Felet jag gjorde var klantigt... hade skrivit såhär:
[ironi mode=on]
bla bla bla
[/ironi mode=off]
Men den korrekta versionen syns nu i inlägget nedan. Det ska ju inte vara någon / i sista raden! Det blir ju knasigt om det är en sån där. Antingen kör man utan / eller så gör man såhär:
[ironi]
bla bla bla
[/ironi]
Sen att blanda svenska (ironi) med engelska (mode, on, off) är ju en annan femma, som jag däremot inte orkar bry mig om i det här fallet...

No comments: