Wednesday, December 21, 2005

"Julstress"

1/3 av hemtentan avklarad. Resten måste jag hinna skriva på en dag ungefär. Wish me luck!

Tisdagen gick åt till lite hemtentasnack på skolan med några från klassen och sen spenderades några timmar på stan med lite julklappsletande. Kollade med SATS om julerbjudandet, det gäller fram till och med 31:a december. Så jag kanske hinner gå in där på torsdag och fixa det. I morgon tror jag inte jag hinner, ska ju skriva klart hemtentan och förutom det måste jag packa resväskan, lämna tillbaka två böcker på biblioteket (en av böckerna behöver jag till hemtentan) och slå in julklappar. Det känns lite småstressigt faktiskt ;)

Hittade nyss en sida som kan hjälpa till i hemtentaskrivandet. Inte orkat läsa igenom hela än, men den verkar i alla fall bra!


No comments: