Thursday, December 22, 2005

Sömnlös natt (i Stockholm)

Ojoj, nu är hemtentan avklarad. Det blev en sömnlös natt med mycket läsande i kurslitteraturen och på internet. Tur att Google och Wikipedia finns... Vet inte om jag skulle fått ihop den text jag ändå fått ihop nu, om det inte varit för internet. Om jag får godkänt (G) på den här hemtentan måste det nog vara något som är fel. Det känns som att jag är ute och cyklar rejält på de två frågorna jag svarat på i natt...

Men jag har i alla fall hittat en fejk-Louis Vuitton-väska på tradera i natt med hjälp av eLuxury! Tro inte att jag har köpt den, jag är bara lite stolt över att jag kunde känna igen en icke äkta vara :) (Nitarna är för få och börjar för långt ner på handtaget samt att mönstret börjar fel vid dragkedjan och mönstret på fickorna är asymmetriskt i förhållande till mönstret på resten av väskan.)

Nej, lite frukost i magen vore nog bra... Sen blir det fullt upp. Packning, återlämning av böcker, inlämnande av tenta, kanske vila ett ögonblick och sen till Arlanda. Ska bli skönt att komma "hem" och ta det lite lugnt!

No comments: