Tuesday, January 09, 2007

Är det tänkt att jag ska skriva nåt här?

Inspirationen ligger inte på topp direkt, men nåt kan jag väl knåpa ihop.


* Jag var hos min PT för andra gången idag. Nu har jag ont i mina armar, tränade mycket biceps och triceps. Får se hur det känns imorgon, om det är lika illa som förra gången. Jag fick i alla fall beröm idag, han sa att jag var nog den första han hade sett som inte drog upp armarna för långt i en av övningarna. Har man bara en bra lärare och studerar hur han/hon gör blir inte övningarna så svåra och då är det lätt att göra rätt!

* Måste ta mig i kragen och sätta mig och plugga. Ska skriva två omtentor nästa vecka. En på tisdag (Externredovisning) och den andra på torsdag (Management). Jag hoppas de ska gå bra, det känns inte allt för svårt men man vet ju aldrig...

* Sitter och försöker få upp baksidan på min armbandsklocka, den stannade i morse när jag hade som mest bråttom för att åka och träna... Men den enda skruvmejsel jag har som går in i den lilla skåran är för mjuk, är rädd jag böjer av den om jag tar i...


Nåja, det får nog räcka för tillfället.

No comments: