Monday, February 12, 2007

another week

Otroligt att tiden kan gå så fort fastän jag har så långtråkigt...

Beställde just en bok som hör till kurslitteraturen. Fri frakt på Bokus för studenter är nog det bästa säljargumentet som finns. Jag såg att de startat med bokrea, och så klart hittade jag ju några böcker jag vill ha. Nåja, ingen av de beställda än. Ekonomin som student ni vet...

Via den ena kursen jag går nu får man som student tillgång till att ladda ner massa olika microsoftprogram. Så nu har jag Windows Vista Business på min hårddisk. Ska bara köpa en dvd-skiva och bränna ut det på. Tyvärr har jag ingen som helst möjlighet att installera det på min nuvarande dator (eller jo, men den går nog inte att köra sen...), så jag får vänta tills jag får pengar från nåt jobb så jag kan köpa en ny dator...

Lagom kul.


Andra bloggar om: , ,

No comments: