Sunday, February 04, 2007

Uppdatering

Ja det var ju ett tag sen, så det är väl bäst att skriva nåt här. Vad har hänt sen sist?

* Jag var på mc-mässa förra lördagen. Mycket trevligt :) Provsatt en Kawasaki ER-6f. Jag behöver nog använda en sänkningssats, för den var några ynka centimetrar för hög...

* På måndagen åt jag nog den godaste mat jag ätit på länge. Restaurang Gandhi på Katarina Bangata 47 rekommenderas om du gillar indisk mat.

* På tisdagen var jag på teater för första gången sen högstadiet(!). Några elever på Teaterhögskolan satte upp "Måsen" av Anton Tjechov. Det enda jag visste om den innan var att den handlar om en som skriver pjäser. Den var grymt underhållande kan jag meddela! Skrattade vansinnigt mycket.

* I torsdags hjälpte jag en kompis att flytta. Sånt tycker jag faktiskt är kul, bära kartonger och sånt :)

* I fredags var jag på gymmet, tränade rygg och axlar. Fick inte alls så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle få. "Så ska det låta" på kvällen igen, Måns Zelmerlöw kan verkligen sjunga!

* Vad gjorde jag igår egentligen? Pluggade faktiskt litegrann! Hade planerat att se super-g från Åre (VM), men det gick ju mindre bra... dumma väder! På kvällen led jag mig igenom melodifestivalen. Usch vilka kassa låtar det var igår. Den enda som väl kändes hyfsat ok var Andreas Lundstedts låt, och så gick den inte ens till andra chansen!? Sen såg jag Amelie från Montmartre för första gången. En helt ok film :)

* Imorse vaknade jag och kollade direkt om det skulle bli nån skidåkning från Åre. Men inte idag heller. Så jag somnade om... Låg och halvsov och drömde att jag körde en Veyron... Navy CIS och The Unit ikväll i alla fall.


Andra bloggar om: , , ,

No comments: